неделя, 16 декември 2007 г.

даровете на влъхвите

тя беше наистина палава.след кратка размяна на лафове категорично му заяви-ползвам нета само за да си намирам любовници.еми то и аз съм от мъжки пол-колебливо нащрака той.дай ми доказателство-отвърна тя.нещата после се завъртяха бързо-размяна на снимки,ледено-остроумни шеги от него и похотливи закачки от нея.и ето че сега я чакаше в опразнената си студентска стая.беше успял да изврънка съквартирантите си за тази свободна вечер.тя ужким бе много навита но на финала на всеки тур му се отдръпваше по малко.точно когато се отчая от безкрайното висене по интернет зали и непоносими сметки за телефон тя му каза-вторник мога да се отскубна от мъжа си и всичко останало.няма да ида на работа само за да съм с теб.дори това семпло ласкателство го възбуждаше непоносимо.и ето-тя му клипна.долу съм,значеше този условен сигнал.въпреки опасноста да се провали като любовник бе глътнал един диазепам час преди това-нервите му не издържаха.и сега издайнечското треперене което получаваше когато се развълнува силно го нямаше докато се ръуква с нея.ето я-точно като на снимките които му прати.пълничка-но със смислено интелигентно лице,плътни устни и замечтани очи.слава богу портиерът го нямаше,иначе можеше да почне да се заяжда защо води "външно лице".отведе я в стаята си и се засуети край нея.тук дебелите стени на лекарството взеха да поддават-той определено не знаеше какво да направи.предложи и от киселкото вино , което дядо му пращаше с бидони но тя поиска чаша вода след което седна на леглото му.айде бе-окуражавше се сам-за жена в леглото и цигари на масата не се пита.но не смееше да я докосне,още не.просто постави напуканата раковина,която в стаята ползваха за пепелник помежду им и двамата запушиха.двамата говореха за празните неща за които бяха чатили преди тя да тръгне за срещата.вече изглеждаше че нещата ще останат завинаги такива,когато тя попита може ли да ползва банята.след 5 минути се върна по измокрено бельо и за него не остана друго освен непохватно да постави ръка на дупето й.тя се усмихваше-едновременно похотливо и неловко и това го възбуди още повече.първото действие с което той разчупи леда помежду им сякаш я освободи и тя страстно започна да го милва отпред.
-милата ти сладка пишка-шепнеше тя-искам да я видя,искам да я докосна
започна да я целува.беше нежен и гальовен,както със всяко свое гадже досега.бе решил да следва тази линия още когато се уговориха-да не я третира като курва а като любовница.мислеше че не уважава ли жената която люби,значи не уважава и себе си.тя започна много бързо да въздиша и навири малките си но много твърди гърди към устните му.дааа-зацелува ги нежно и страстно и на нея това очевидно й хареса.целуваше раменете й,милваше косата й и това я направи доста настръхнала.искам да го поцелувам.разтреперан той я остави да го разголи и целува по слабините.не беше сложил презерватив и не знаеше доколко това се вписва в темата "безопасен секс" но си мислеше че рискът е малък и си струва да се опита.след малко тя вече го поглъщаше целия,нежно и страстно.той реши да премълчи за безопасния секс и се остави на удоволствието да бъде с нея и вътре в нея.след като го подлуди до край тя изплю члена му и заговори гледайки го право в очите:
-искам да те усетя напълно,искам да пия спермата ти!-след което се захвана още по-усърдно за работа.правеше го не точно така както на него му харесваше-беше малко груба и непрекъснато използваше зъбите си но той вече бе полудял от желание и след малко заскимтя изригвайки и забравяйки къде е.тя тихомълком отиде в банята изми се с неговата четка за зъби и се върна гушкайки го притиснат към достолепното й тяло.
-искаш ли още-нежно прошепна тя
разбира се че искаше.реши да й върне жеста независимо от риска и нежно я заблиза между краката.тя сякаш полудя,започна неистово да стене и дори да се провиква когато вкарваше езика си в нея.тя стенеше и стенеше,докато не му зашепна-искам те в себе си,влез в мен,моля те!
разтреперан той стана и с празен от смисъл и пълне с похот поглед затърси презерватива който си бе приготвил.
-не-шепнеше тя-аз спя само с мъжа си ти не си спал с жена от 2 години,значчи си мой.искам те голичък,без презерватив.
какво пък-помисли си той тежко се отпусна върху нея и с едно движение я облада.този път борбата продължи повече от час.той удържаше оргазма си за да наложи някаква доминация над нея , а тя напълно се наслаждаваше на движенията му свършвайки поне 2 пъти.накрая той усети че наистина се уморява отдръпна се настрани и се довърши на ръка.тя се усмихваше щастливо и леко замаяно и нежно го зацелува по лицето.
-ще се видим пак,нали миличък-молеше го тя и той се почувства някак горд че е разбудил чувства в сърцето й.израти я до спирката,целуна я нежно и я натовари на рейса.
********
на другия ден,тя беше изключила телефона си,не отговаряше на нито един вид месинджър и не се появи в чат-стаята в която се запознаха.изнервен той отвори мейла си за да й пише.тя му бе писала!докато четеше писмото й,странна усмивк заигра по устните му:
-скъпи,
съжалявам,че трлябва да ти кажа това нещо,защото ти бе наистина добър и нежен с мен а не просто се опита да използваш путката ми.но трябва да ти кажа,че моите срещи в нета датират от 6 месеца.още първият с когото се навих да изляза ме зарази със сифилис.на всичкото отгоре не си струваше-беше дебел,доста по-голям от мен и краката му миришеха.когато преди време установих какво ми е подарил вече беше късно-болеста бе хронична и най-вероятно ще ме съсипе и превърне в бабичка преди да навърша 30.оттогава наистина намразих всички похотливи копелета,които търсят секс в нета.и им отмъщавам заразявайки ги.
целувки,твоя Яна
ръцете му заиграха по клавиатурата.
мило,
трябва да ти призная че и аз не бях съвсем искрен с теб.когато ти говорех за първата си връзка отпреди 4 години,пропуснах да ти кажа че тя беше с мъж.бях на 19 още девствен и доста отчаян.приятелите ми се досещаха по свенливоста ми и доста ми се подиграваха.и комшията ми,който си беше открит педераст....усещаше отчаянието ми и аз накрая си казах-"айде бе все ще е някакъв секс, който ще направиш"абе гадно ми е дори да го напиша.накратко онзи чичко ти е подарил болест която поне ще те остави жива,поне за известно време.а моят,моят чичко ми подари спин.и реших да накажа всички жени , измежду които така и не се намери една , която да ме заобича.и ти,моя отровна айви,ти ме целуна,но аз ще отвърна на целувката ти с любов.ще засмуча страстно езика ти защото от всички курви дето изчуках ти беше най-страстната.
P.S. Наистина много ми хареса и ако не си прекалено отчаяна бих се видял отново с теб.
загледа усмихнат екрана,после натисна бутона "send" затвори прозореца и разсеяно се зарови из сайтовете за запознанства.

Няма коментари: